- Anasayfa
- Fakültemiz
- Bölümler
- Eğitim Öğretim
- Araştırma
- Sürekli İyileşme
- Öğrenciler
- Aday Öğrenciler
- Mezunlarımız
- Etkinlikler, Etkinlik Mekanları ve Programları
- Fakülte ve Bölümlerin Etkinlik Geçmişi (01.01.2020'den itibaren)
- Fakülte Seminer Salonu (160 kişilik)
- Dekanlık Toplantı Salonu (30 kişilik)
- Dekanlık Camekan Oda (10 kişilik)
- Çevre Müh. Toplantı Odası (15 Kişilik)
- Çevre Sorunları Arş. ve Uyg. Mrk. Seminer Salonu (50 Kişilik)
- Çevre Sorunları Arş. ve Uyg. Mrk. Toplantı Odası (15 Kişilik)
Çevre Sorunları Arş. ve Uyg. Mrk. Toplantı Odası (15 Kişilik)
Rezervasyondan Sorumlu Personel: Kevser YILMAZLARDAN (Dahili 6644)
Etkinlik mekanını talep edecek akademik personelimiz için süreç aşağıdaki şekilde tanımlanmıştır.
1. Etkinlik sorumlusu tarafından; yetkili personel ile irtibat kurulup, talep edilen mekanın etkinlik tarihi ve saatindeki müsaitlik durumunun sorgulanması ve müsait olduğu durumda Ön Rezervasyonun yaptırılması.
2. Etkinlik sorumlusu tarafından; Ön rezervasyon işleminden sonra Fakülte sayfamızda bulunan “Etkinlik bilgi formu”nun doldurulması ve EBYS üzerinden bölüm başkanlıkları vasıtasıyla dekanlığa iletilmesi. (https://mf.eskisehir.edu.tr/sites/mf.eskisehir.edu.tr/files/files/Etkinl... )
3. EBYS’den gelen evrağın yetkili personele sevk edilmesi ve yetkili personel tarafından, kesinleşen rezervasyonla ilgili etkinlik sorumlusuna bilgi verilmesi.
Not1: “Etkinlik bilgi formu”nun gönderilmediği durumlarda kesin rezervasyon yapılmayacaktır.
Not2: Tarih çakışması olan durumlarda; Rektörlüğümüzün talepleri öncelikli olarak değerlendirilecektir.